label

Sunday 1 May 2011

aku dia kamu : penganggur!

venue :
kajang --> shah alam --> kajang

mood :
suka hati riang gembira tertawa bahagia bersuka ria joli menari! hahahhaha

nakama :
Lyn Lyly, Hafi's Hashim
w/o Alex Kong kat sungai siput :((

description :
semalam 30/4 setelah bjaya bkumpul di istana maharaja singahsana ery *muahaha* dengan bangga nya kitorg keluar penuh yakin dedikasi berwawasan dan bcita2 tinggi menuju job fair kat metro kajang,, weyh! sapa kata metro kajang tak hot weyh? gempak ape,, wayang boleh pilih seat pastu sukahati tuka tempat dan movie juga,,haha habis satu cite masuk hall lain pulak! tempat kauorg boleh? *bangga jap* cite die job fair ni tade la best mane pon,, kecik je,, company yg ade pon boleh la,, kbnyakkan nya swasta rasanya,, so kami pon dgn bersemangat nya p la merayau usha2 booth yang ada,, yang best nye diorg boleh pasang lagu sudirman-aku pengangur,,! SENTAP!! pendek cite la, lepas 2 jam kat situ, kami pulang semula ke sungai jelok amik maharani mama, bawa ke shah alam utk g blaja buat kuih,, yes! memang kami tade keje,, penganggur la katakan,, so jalan2 la,, haha,,

smbil menunggu maharani mama dok buat kuih kat atas, kitorg makan2 pastu pg giant,, time kat giant banyak pulak alat penimbang gampang sepanjang pjalanan aku kat dlm tuh! sakit hati weyh! tau la berat den da 71kg,, pastu setelah di advise oleh Lyn Lyly, aku pon timbang la lagi,, :)) senyum smpai lantai! 66.7 je weyh!! kecoh punya penimbang pink kat umah,, berani dia sabotaj aku! sebab penimbang pink tu aku da daftar gym yg tade lelaki kacax mahupun kurang kacax sbb sume pompuan kat gym tuh,, haish tapi tape,, pasni aku lebeh ensem dari biasa,,hahaha
kakanda along membeli belah tdung2 beliau, while Hafi's Hashim membeli efon baru,, kalau susah nak kol dia lagi tatau la aku,, haha,, sejak2 ade efon baru ni kan, asyik bunyi memanjang efon die,, untungla korang efon bunyi2,,efon aku? mcm biasa la,, ada mcm tade :)
after that, amik maharani mama, kemudian kembali ke kajang,, kemudian kitorg kan tade keje kan? g metro point kajang,, aku men boling harini! haha,, strike kot 1st baling,, pastu mcm biasa la, hampeh,, longkang je bola lolipop tuh pegi,, ouh lupa,, sblum tu kitorg main pool! saksikan la gaya² ensem kitorg,, haha
pastuh balik lah,, malam da kecoh halau hari :)





motif : kasot hafi's hashim ade kale2,,
tu je sbnarnya :)

kau mmg artis weyh harini sume
gamba kau je yg ok ^^

♥ u guys fuckin dam much


nota kuku kaki :
thanks to Azlan Adam n Puteri Farah Hani  ikot same jalan2 suka hati riang ria gembira dgn kitorg :)

1 comment: